Prototypdags
2011-07-09 23:03 av Magnus (kommentarer: 0)
Kunde inte låta bli, två SHO i en låda och med Master volym. Påminner om en annan pedal?! Kallar min för DuperSuper än så länge. Ruskigt kul att ratta och lira på. Går från lite boost till mer boost till mycket mer boost till alldeles för mycket boost till overdrive samt lite Fuzzzzzz!!!!! Funderar på att montera i ytterligare en boost, som inte är en clean boost. 
Juni 2026
Inga nyhetsartiklar tillängliga för denna period.
