Fick till att bygga en ny lackbox då jag rev den gamla vid ombyggnaden. Den gamla var ju rejält stor, det nya betydligt mindre men men. Det råder lite platsbrist på sina håll. Såklart med belysning, spottar på 3x50 watt. Ett par utslitna sega datorfläktar av modell Silverstone får duga som utsug.