Liten batch loopers klara
2010-07-08 21:39 av Magnus (kommentarer: 0)
Har byggt klart tre stycken mini loop pedaler, blev gul färg denna gång. Röd diod och switchcraft kontakter, resistorer på FX in/utgång för att undvika eventuella "ploppar" såklart. Finns mer info och bilder här.
Juni 2026
Inga nyhetsartiklar tillängliga för denna period.
