GOD JUL !

2013-12-24 12:31 av Magnus (kommentarer: 0)

Jag tar tillf'ället i akt och önskar alla musiker och tonsökare där ute en riktigt God Jul. Hoppas att ni som jag spelar extra mycket under juletiden.

/Magnus

Tillbaka

Juni 2026

Inga nyhetsartiklar tillängliga för denna period.