Första Fuzzen klar !

2014-04-19 16:35 av Magnus (kommentarer: 0)

Min första Fuzz är klar. The Holy Blue Fuzz. Varm och mjuk ton tack vare väl intrimmad Germanium (NOS) transistor. Låter verkligen skitbra, jag älskar den. 

Tillbaka

Juni 2026

Inga nyhetsartiklar tillängliga för denna period.