Ny pedal på G

2014-01-15 16:43 av Magnus (kommentarer: 0)

Har döpt den till Breaking Bad OD. Detta efter den fantastiska serien, bara blev så. En tubescreamer i fårakläder, typ. Mer kommer löpande inom kort som det brukar heta.

/Magnus

Tillbaka

Juni 2026

Inga nyhetsartiklar tillängliga för denna period.