Jensen NOS gitarrkondingar.
2011-09-10 20:13 av Magnus (kommentarer: 0)
Eftersom vi har kommit över ett antal fina Jensen-kondensatorer beslöt jag (Tony) mig för att byta de som sitter i min billiga SG. Även det risiga jacket åkte ur till förmån för ett riktigt switchcraft-jack. Tycker nog att bytet lyfte ljudet en aning men tron kan försätta berg som de säger... Nu återstår att byta switchen som sitter mot en bättre.
Det kommer mer om våra gamla PIO kondingar senare...
Juni 2026
Inga nyhetsartiklar tillängliga för denna period.
