Fuzzen är klar
2011-07-15 20:13 av Magnus (kommentarer: 1)
Den första pedalen är nu klar och ser ut som på bilderna här. Namnet blev Crazy Goat efter noggrant övervägande. Nu blir det att bygga en första batch som kan gå till försäljning. Förhoppningsvis kan det komma lite ljudklipp framöver också. Hur många som vi kan göra är lite osäkert eftersom trophical fish kondensatorer är svåra att få tag på. Mer info senare men för den som är riktigt sugen går det såklart att förboka ett ex. Använd formuläret.
/Tony
Juni 2026
Inga nyhetsartiklar tillängliga för denna period.
