FUZZ
2011-05-04 23:07 av Magnus (kommentarer: 6)
Vi håller nu på att ta fram en fuzz-pedal med lite vintage känsla. Det blir germaniumtransistorer, kolmotstånd och äldre kondensatorer är planen. En prototyp är snart klar. Förhoppningen är att kunna ha den helt klar till midsommar.
Juni 2026
Inga nyhetsartiklar tillängliga för denna period.
