FUZZ

2011-05-04 23:07 av Magnus (kommentarer: 6)

Vi håller nu på att ta fram en fuzz-pedal med lite vintage känsla. Det blir germaniumtransistorer, kolmotstånd och äldre kondensatorer är planen. En prototyp är snart klar. Förhoppningen är att kunna ha den helt klar till midsommar.

Tillbaka

Juni 2026

Inga nyhetsartiklar tillängliga för denna period.